mandag 12. oktober 2009

Mitt tøylager

Tenkte jeg skulle lage en oversikt over de stoffene jeg har for tiden. Fant vel ut at jeg hadde en del mer enn jeg trodde, så nå tror jeg at jeg må sette en kjøpestopp inntil jeg får sydd opp en del av dette her. Har imidlertid litt fleece (ensfarget og “Dora the explorer” og en traktorfleece) på vei, som jo også må bli innlemmet i lageret når det kommer.

Tykke bomullstoffer:

Tykke bomullsstoffer_1a

Tynne bomullsstoffer:

Tynne bomullsstoffer_1a Tynne bomullsstoffer_1b

Tynne bomullsstoffer_1c

I tillegg har jeg en del ensfargede (brun, rød, lilla, rosa, hvit) tynne bomullstoffer som passer fint til veskefor o.l.

Velour (ensfarget og stripet):

 Velour_1a Velour_1b

Stretch jersey/ribb (til bl.a kanting av bukser og gensere):

Ribb_1a

Jersey:

Jersey_1a Interloc og jersey_1c

(De underste pingvinene er interlock)

Interlock o.l:

 Interlock_1a Interlock_1b

Cord:

Bredstripet:

Bredstripet cord_1a

Babycord:

Babycord_1a

Fleece og ullfilt:

Fleece og ullfilt_1a

Fleece til venstre, ullfilt til høyre

Oppdaterer med nye stoffer når de kommer :)

Så hvis noen skulle være interessert i å få sydd noe, så er det disse stoffene dere må velge mellom for tiden, da jeg ikke kommer til å kjøpe inn nye på en stund. Mengden jeg har varierer mellom å være nok til flere plagg og kun å holde til ett eller et halvt plagg.

3 kommentarer:

  1. Imponerende samling med stoff! Jeg trenger selv å gjøre et storinnkjøp nå - begynner å gå tom!

    SvarSlett
  2. Så masse flotte stoffer du har :)

    SvarSlett