torsdag 23. april 2009

Nye symaskiner og stoffer på vei

Da har jeg fått bestilt meg to nye symaskiner. Det ble en Janome MC 5200 og en Babylock Immagine wave. Regner med at det tar godt med tid å sette meg inn i dem, men fra nå av satser vi på hjemmelagde julegaver o.l.

Siden jeg nå virkelig har slått til og kjøpt meg to nye maskiner håper jeg at jeg får tid og inspirasjon til å sy massemasse. Synes det er så stas når ungene går i hjemmesydde klær. Gleder meg kjempemye til de kommer og jeg kan prøve meg både på å symaskinbrodere og sy på ordentlig overlock.

Jeg har også fått lagt inn en bestilling på flere stoffer hos Stoff&Stil, så nå blir det snart noe sommertøy herifra. De var dessverre tomme for elefantstoffet jeg ønsket meg, samt noe bånd, så det blir nok en bestilling til om ikke så lenge. Hvem sa at hjemmelagde klær var billig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar