fredag 10. juli 2009

Knytebukser *SOLGT*

Jeg har fått to bestillinger på knytebukser i velour. Begge skal til to jenter på knappe to år og blir forhåpentligvis gode høstbukser :). Den første ble vi enige om å sy som brun med rød stjerne og rød kanting. Den andre som brun med hjerte og kanting enten i rødt eller i rosa. Da jeg nettopp hadde sydd en med røde detaljer, valgte jeg heller rosa her og syntes det ble veldig bra. Håper mottakerne blir fornøyd :).

Knytebukse_8b Knytebukse_9b

Mønster: eget i str 98 og 92/98.

Stoff: velour og ribb fra Stoff og Stil.

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bukser, og de er sikker veldig behagelige å leke i!!

    SvarSlett
  2. Utrolig kule!!! Mulig dette er en veeldig dum kommentar, men... lager du den større bak enn foran? Evnt. hvordan?

    SvarSlett
  3. Hei Kristine
    Ja, de syes litt større bak enn foran. De syes av fire deler som alle ligner litt på en firkant, men der det skråes ut ved skrittet bak og foran, men mest bak. Så syr en sammen de to fordelene og de to bakdelene før en syr skrittsømmen. Litt dårlig forklart, men...Hvis du har en selebukse liggende kan du vrenge den og se på sømmene, de pleier ofte å ligne.

    SvarSlett
  4. Den med røde kanter er vår, og den er helt fantastisk! Deiligste buksa som fins til en aktiv 1 1/2- åring! Tusen takk Rødtopp! Den med rosa kanter er det ei venninne av meg som bestilte til dattra si etter min varme anbefalning :o)

    SvarSlett