lørdag 17. april 2010

Redesign på meg også :) – T-skjorter

To av gubben sine favoritt T-skjorter var blitt enten for store eller hadde feil snitt. Jeg bestemte meg derfor for å sy dem om til T-skjorter til lillebror. Jeg tok dessverre ingen før bilder, så her kommer kun de ferdige produktene.

Den første T-skjorten hadde et stort surfemotiv på ryggen og en liten logo på fronten. Dette ble beholdt, men for å beholde hele surfemotivet, måtte T-skjorten lages i en litt større størrelse enn det lillebror bruker enda, men da varer den jo desto lenger :). Den andre ble sydd i str 86, men med litt ekstra lengde, slik at også denne får et ekstra langt liv. I begge tilfellene ble ermkanten beholdt. Og til og med oppleggskanten nede ble beholdt hos den andre T-skjorten, så det var enkle plagg å sy. Det eneste nye som ble lagt til var en ny halsribb. Rød eller marineblå ribb fra Hilco da den gamle var blitt ganske slapp. Jeg synes dette var artig, så det blir definitivt ikke de siste redesignprosjektene herifra og gubben synes det er artig med lillebror som går i hans avlagte plagg :)

Redesign_T-skjorte_86_2a Redesign_T-skjorte_86_2b

Redesign_T-skjorte_86_1a

1 kommentar: