torsdag 29. april 2010

Turkis lekebukse med bil *Solgt*

Jeg fikk en forespørsel om jeg kunne sy en turkis lekebukse med brun ribb og en bil på. Fargen på bilen fikk jeg bestemme selv.

Resultatet kan du se medenfor. Jeg syntes det ble bra med en grønn bil :). Buksen er i størrelse 86/92, men dette er jo en bukse som sannsynligvis kan passe både før og etter dette. Jeg ble godt fornøyd med buksa og håper kunden blir det også. Tenne turkise velouren fra Hilco er bare så nydelig og fin i fargen. Bildet er tatt ute i sola, så det er litt skygge, men de viser buksen OK likevel.

Velourbukse_92_1a Velourbukse_92_1b

Mønster: eget

Stoff: Turkis velour fra Hilco/Sydilla og brun ribb fra Stoff og Stil. En liten bit grønn jersey fra JNY/Cetho.

1 kommentar:

  1. Hei
    Denne ble kjempefin! Så også den enorme produksjonen av bukser under - imponerende og de var kjempefine.

    SvarSlett