fredag 9. juli 2010

"Eventyrskjorter" *til salgs/solgt*

I tillegg til kjoler med eventyrmotiv, har jeg sydd opp noen skjorter med motiv fra Astrid Lindgren sine bøker eller Tove Janssons Mummitrollet. Disse er like fine til gutt som til jente :). Også disse har vært populære, så nå har jeg derfor sydd opp noen til. De er til salgs ved å kontakte meg på mail eller gjennom eplabutikken min.


Fra øverst til nederst er det:
1) Emil og Ida skjorte: str 3-5 år - SOLGT
2) Mummitrollet på øyferie: str 2-4 år - SOLGT
3) Spøkelset Laban skjorte: str 2-4 år
4) Mummitrollet i julgelen: str 2-4 år - SOLGT
5) "Hvem skal trøste knøttet", str 1,5-3 år

Skjortene lukkes med en artig knapp i halsen. Nederst på emene har de ribb, slik at ikke ermet havner så lett oppi maten :)

Pris: 350 kr + porto (26 kr)

Er du interessert i en lignende skjorte men i en annen størrelse kan jeg i mange tilfeller ordne det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar