tirsdag 19. januar 2010

Fleecetunikaer *til salgs*

Jeg har hatt et nydelig sort og rødt pyntebånd liggende hjemme og bare vente på å bli brukt og endelig fikk jeg tatt det i bruk. Jeg har sydd to tunikaer/gensere i polarfleece, der båndet passet perfekt. En rød tunika med svarte detaljer som er min og en svart tunika/genser med røde detaljer som er til salgs gjennom bloggen min eller på butikken min på epla.

Rød tunika *egen*

Fleecetunika_3b Fleecetunika_3a

Svart tunika/topp *til salgs*:

Toppen er sydd i svart polarfleece og har en mørkerød hette pyntet med en svart hjerteapplikasjon og rødt kantebånd. Den har også fått et nydelig bånd i svart og rødtoner under bringen i tillegg til en rød hjerteapplikasjon på brystet.

Størrelse M, med mål 84 cm rundt bringen og total lengde 63 cm fra skuldrene og ned. Da stoffet er elastisk kan du godt ha mål som er noe større.

Pris: 700 + porto

Fleecegenser_1a Fleecegenser_1b

Mønster: eget

Stoff: Polarfleece fra Stoff og Stil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar