lørdag 9. januar 2010

Julegaver

I år ble mange av julegavene hjemmesydde. Her kommer noen av dem.

Mine nieser og nevø fikk hhv snurreskjørt og joggedresser:

Snurreskjørt_3a Joggesett_3a

Joggesett_1a

Min far og svigerfar fikk gensere:

Genser_AC_1c Genser_KI_1b

Mine to svogere og svigerfar fikk luer i jersey. I tillegg fikk svogerne mine votter i ullfilt. En svigerinne fikk lue i ullfilt, foret i fleece og votter i ullfilt.

Luer_6a Ullfiltlue_9a

Ullfiltvotter_4a Ullfiltvotter_5a Ullfiltvotter_3a

Min andre svigerinne fikk en ulltunika og min svigermor et cordskjørt:

Ulltunika_2a Skjørt_3a

min bror fikk mobiletui/kortholder:

Mobiletui_4a Mobiletui_4b

Ungene fikk saccosekker:

Saccosekk_1a Saccosekk_2a

og de ansatte i ungenes barnehage fikk teposekurver:

Teposekurver

1 kommentar:

  1. Ja det var litt av en juleproduksjon. Håper du har fått godt tilbakemeldinger for flotte gaver!

    SvarSlett